(26/8) Blod..........

Idag har jag hunnit med en hel del, men som vanligt inte alls lika mycket som jag skulle vilja. Jag bloggade, stack ut och handlade, kom hem igen och skulle blogga men så ringde mamma och frågade om jag ville äta på Ikea. Jag säger sällan nej till att hitta på nåt sånt så självklart sa jag ja.

Jag älskar när folk vill hitta på nåt spontant så där. Så nu har vi hunnit gå i nån affär, ätit på Ikea och handlat mat och jag kunde köpa den mat jag glömde tidigare idag (man glömmer ju så klart alltid NÅGOT.......... annars vore man ju perfekt).

Så nu när jag hinner sätta mig ner igen för att surfa och blogga så blir jag påmind att TRUE BLOOD börjar idag!



Självklart kommer jag sitta bänkad för jag är en av de få som inte hunnit se serien än. Jag var sugen när den kom men det blev inte av. Sen så fick den ju så himla dålig kritik i början, om jag inte missminner mig...? Hur var det med det? Så jag trodde väl att serien inte var så populär och skulle läggas ner. Men nu för några veckor sedan börjar säsong 2 sändas i USA och plötsligt lider alla av True Blood-feber!!! Och jag som trodde serien var så himla dålig....

Men nu har jag försökt läsa mig till ett svar och om jag förstår det rätt så är de två första avsnitten eller så lite sämre än resten av säsongen. Ok, bra, jag ska prova och se vad jag tycker i alla fall.

När jag först hörde talas om True Blood blev jag överlycklig för att Alan Ball skulle göra en ny tv-serie! Jag ÄLSKAR nämligen "Six Feet Under" vars skapare är Alan Ball. Och inte nog med det, han skrev också "American Beauty" som jag tycker är så bra en film kan bli. Därför var jag så chockad över True Bloods dåliga kritik i början. Men nu ska jag se första avsnittet och glömma bort all negativ kritik och njuta av en briljant mans senaste skapelse. Och sen får jag väl se vad jag tycker, men jag har åtminstone sett serien och gjort ett försök.

Så glöm inte bort att se det nu snart! Oj, bara 25 minuter kvar! 22.00 i svt1. Ha så kul!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0