(30/8) Philadelphia

Har du sett filmen Philadelphia? Det är för övrigt en väldigt bra film, men det som jag tänkte på just nu är hur bra skådespelarna "agerar" på filmens framsida. "Den ene slåss för sitt liv... och den andre slåss för rättvisan." För en tid sedan såg jag den här texten och låtsades som om jag aldrig hade sett filmen och såg framsidan för första gången. Och skulle man inte ändå se vem som slåss för vad? Allt syns ju i Tom Hanks blick. Gör det inte?


Som sagt, filmen är också väldigt bra, precis som låten "Philadelphia" i början, av Bruce Springsteen. Filmen rekommenderas verkligen.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0