(29/12) 4:e pepparkakan!













Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: söndagsflickan

Hejsan! Hittade hit via Vimmelmamman, och blev lite nyfiken... Ja tack, jag skulle gärna vilja ha en liten kaka :-) Själv har jag nyligen fått min dom, och vet inte hur lång tid jag har kvar. Varje dag är en gåva för mig, och nuet är oersättligt. Jag känner att livet omfamnar mig, och jag är ödmjuk inför det. Du är välkommen att "hälsa" på mig, via min blogg! Tack på förhand söndagsflickan

Skrivet 2009-12-29 @ 12:27:24
Blogg- eller sajtadress: http://www.metrobloggen.se/tokbo
Postat av: Veronica

Kul blogg! Kolla gärna in min med :)

Skrivet 2009-12-29 @ 15:14:29
Blogg- eller sajtadress: http://improveme.se/veronique

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0