(31/12) 2009-frågor

Jag älskar listor så här kommer en lista om 2009. ALLA andra bloggare har ju gjort den, så JAG VILL OCKSÅ!!!! *vrålar som ett tråtsigt barn* JAG VILL!!! Gör en du med!



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bloggade!

Höll du några av dina nyårslöften? Tror inte jag hade några. Jag lyckas aldrig med dem ändå.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope.

Vilka länder besökte du? Tyvärr lämnade jag inte Sverige alls.... :-(

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Varmare väder, tack!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Svårt.... kanske inget exakt datum.

Vad var din största framgång 2009? Att Viggo såg min video, måste jag säga. Hur patetiskt är inte mitt liv??? Jag har inte haft mycket framgångar i år. Några men inte alltför många.

Största misstaget? Kommer inte på något, men tro mig, det fanns nog MÅNGA....

Har du varit sjuk eller skadat dig? Nope.

Bästa köpet? Kanske väskorna på tomtenattan som jag bloggade om förut.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att Viggo såg min video tog priset!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "Tonight's gonna be a good night...." kanske?

Hur många gånger 2009 flyttade du? Ingen. Jag har varit stilla här sedan 2006.

Vad önskar du att du gjort mer? Badat! Alltid badat! Fast jag badade nästan alla dagar vädret tillät, så det kan inte hjälpas.

Vad önskar du att du gjort mindre? Haft ångest.

Hur tillbringar du julen? Med päronen. Och bäbisarna som är lite extra mysiga på julen.

Bästa boken du läste i år? Jag läste nog ingen ny bok. Jag läste The Road för andra gången och den är fortfarande suverän.....

Favoritprogram på TV? Som gå nu? Oj... jag ser mest på gamla program. Men...... hm... "2 1/2 Män" görs ju fortfarande så jag kör på den. Annars ser jag gärna Seinfeld så ofta som möjligt.

Största musikaliska upptäckten? Oj vilka svåra frågor. Men.... Adam Lambert måste det nog bli. Mamma pratade om honom när hon sett American Idol men jag hade själv inte sett det. Har inte tv400.... Men i höstas började jag lyssna på hans framträdanden i Idol och han var ju FANTASTISK!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag vet inte om jag önskade mig något.

Något du önskade dig men inte fick? Önskade inget.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag har redan glömt..... gud jag börjar bli gammal....

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hmmm..... det är klart. En hel del. Det är det väl alltid.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jag skulle vilja kalla den "Vad som än ligger här hemma och är rent". Hihi....

Vad fick dig att må bra? Mina bäbisar, Kim, att bada, god mat, mysiga stunder med min gosielefant Flora, att blogga, att vara nöjd när jag har städat, att skratta högt åt Seinfeld och 2 1/2 män.

Vilken kändis var du mest sugen på? ... haha... dum fråga... är det inte uppenbart?

Vem saknade du? Min kompis Rosi har varit i San Diego sedan augusti och jag saknar henne MASSVIS!

De bästa nya människorna du träffade? En ny Anna. Vi kompisar känner så många Annor så det är svårt att skilja dem åt!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0