(12/12) Andas ut....

Jag tog mig ut till mamma och pappa. Vi åt god mat och såg Idol!!!!

Guuuuud, vilken spänning!
Jag blev så glad att Erik klarade sig!
Vilken jävla tur!

Jag och mamma höll med om att det är svårt för någon som Calle att få en artistkarriär. Då var det bättre att satsa på Erik, som är artist i varje aspekt. Han kan sjunga fantastiskt i de flesta genres, scennärvaro, karisma, personlighet.

Men jag är fotfarande förbannad att Tove inte fick bli tvåa som hon förtjänade.

När man hoppas så mycket på en av deltagarna i en tävling så som jag gjorde nu, då kan jag liksom ANDAS UT nu. När han vann blev jag bara lättad och hann knappt bli glad! Jag var bara så lättad!



I såna här situationer brukar jag alltid tänka: "blir jag GLAD till samma nivå av ett positivt resultat som jag hade blivit LEDSEN av ett negativt resultat?". Det är ju viktigt att inte bara bli förbannad när nåt går dåligt. Men det är ju lika viktigt att bli otroligt glad när man får en glädjande nyhet!

Vilken jävla tur att han vann..... Men som du säkert höll med om så var det ganska konstigt hur Eriks flickvän stannade kvar på scenen hela låten.... Det förstörde en hel del. Det var ju faktiskt hans stund att få sjunga....


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0