(5/12) Tove, kom tillbaka!



Jag är upprörd.... Tove är ute ur Idol. Jag trodde det var solklart att hon och Erik skulle till finalen! Jag förstår inte hur Calle kunde få fler röster än henne..... Hon har ju varit bättre än Calle hela tiden.

Han är väldigt duktig men inte alls på Erik och Toves nivåer. Calle har gjort mest framsteg under Idol men han är fortfarande inte ikapp med Erik och Tove!

Jag ser det som att Calle har några specialitéer han kan sjunga men Tove och Erik glänser ju i ALLT. Det är nog enklast att illustrera det genom en bildjämförelse med min udda hjärna.



Calle är blek i jämförelse, helt enkelt.

Det är STOR skillnad på deras "star quality". Så är det bara.


Några artiklar:

Laila Bagge: "Tove förtjänade en plats i finalen"
Juryn gillade Toves tolkning av Kylie Minogue
Tove lovar att komma igen
Tove, 17: Klart jag är besviken


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg! :)



Jag har blivit nominerad som veckans blogg på smilinggirls.blogg.se, snääääälla kan du rösta på mig??<3

Jag skulle verkligen bli super glad! :D

Ifall du vill det kan du göra det här: http://smilinggirls.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-omgang-1.html#comment

Jag är Nr. 6 :)

Tack<333

Skrivet 2009-12-05 @ 20:13:49
Blogg- eller sajtadress: http://dellifin.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0