(24/12) God jul!






Gud så sött!


Dopparedan! Jag hoppas du har det bra på din julafton! Själv ska jag hem till mamma och pappa och få träffa mina bäbbor. Vi ska ge dem massor av kattmynta-godis så de verkligen ska få njuta idag.

Och vi människor ska också få gottis, haha. Jag hackade grönsaker i timmar igår på uppesittarkvällen så vi skulle få äta rödbetssalladen vi alla älskar. Den är helt otrolig så det var det värt. Jag har fortfarande rödbetsfärg under naglarna.... Det går helt enkelt aldrig bort! Hihi.....

Hoppas du har det så här mysigt! Det skulle jag också vilja ha! Och njut nu av Kalle Anka!



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0