(10/11) Inga fler OCR-nummer!

Senaste gången jag betalade min hyra fick jag äntligen en förfrågan om jag ville byta till e-faktura även från min bostadsrättsförening! Det gjorde mig så lycklig! Jag har önskat att precis det skulle hända så himla länge. Jag har nog haft e-faktura på el-faktura och telefon-faktura i säkert ett år. Men den dumma föreningen jag bor i skaffade e-fakturan först nu. Men det känns helt underbart i alla fall! Nu har jag knappat in mitt sista OCR-nummer! Om man nu bortser från internetköp andra såna saker. På mina FASTA räkningar slipper jag det i alla fall. Yey!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0