(16/11) Idol

Haha.... Idol-Erik är riktigt duktig. Och rolig....




Har Tove samma dator som mig???


I alla fall:
Är inte Erik ändå bäst i Idol? Förut tvekade jag om man kunde vinna om man var förhandstippad redan i kvalet, men han är ju fortfarande bra. Han har visat på att han kan sjunga bra VARJE vecka. Det gör väl att man ska förtjäna titeln Idol? Jag tycker det.

Tove är ju också väldigt bra. Jag älskade hennes version av "I wish i was a punk rocker", ja, jag vet inte om det är titeln, men du vet vilken jag menar!

Calle är så klart duktig men jag vet inte om han är en värdig vinnare. Han är inte bättre än Erik i alla fall.

Vilka har vi mer? Mariette är bra. Vissa gånger har jag tyckt att hennes framträdanden blir lite tråkiga, men jag vet inte. Hon är ju väldigt duktig.

Reza kan sjunga bra men jag har tyckt sen början att hon inte uttalar texten som hon borde och FÖRST nu tar juryn upp det. Jag fattar ingenting.


Just det, nu är de bara fem. Jag tycker alla som är kvar ska få stanna!





Jag hejar nog på Erik.

Om du ska rösta - rösta....


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0