(17/11) Ett år sedan....

Igår var det ett helt år sedan jag läste färdigt The Road för första gången. Ojojojojoj vad den sved.... Den var otroligt bra. Fantastiskt skriven och det skadade ju inte att min älskade Viggo Mortensen skulle spela huvudrollen i den kommande filmen...... Jag hade nog aldrig läst boken om det inte vore för honom, jag vet. Men jag är SÅÅÅÅÅ glad att jag gjorde det, för det är förmodligen den bästa boken jag nånsin läst. Du ser hur Viggo bara har en positiv påverkan på folk.....?

Här är den fantastiska boken på engelska och svenska:



När jag läste ut den för 366 dagar sedan grät jag som aldrg gråtit förut och tänkte bara: "fan vad Viggo kommer spela slarvsylta ur den här rollen". Efter att ha läst hela boken förstod jag verkligen varför just Viggo hade fått rollen. Inte någon av de större namnen i Hollywood hade klarat av det. De behövde någon av Viggos kaliber.  

Vid det här laget förra året trodde vi filmen skulle komma ut. Jag blev så besviken när den inte blev klar i tid till förra Oscarsgalan. Sen skjöts den upp till våren och Viggo hoppades att den skulle skjutas upp till hösten och filmfestivalerna. Jag tänkte bara: "Är han GALEN???? Hur ska jag kunna vänta TILL HÖSTEN?????".

Men desto mer tid som har passerat har jag också hoppats på en senare release, just för att filmen inte ska hinnas glömas bort till galorna våren 2010. Så länge fick vi till slut release-datumet 16 okober 2009. Sen skjöts den upp igen, för hundrade gången, nu kommer filmen släppas för allmänheten i USA den 25 november. Gud vad kul det ska bli!!! Vi svenskar får vänta till 22 januari för den ordinarie premiären.

Här promotar Viggo filmen på Good Morning America imorse:


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0