(18/11) Nix-registrera dig du också!

Nu räcker det! Jag får nästan telefonförsäljare som ringer mig varje dag. Jag är så trött på att lyfta luren och tro att det är en... "verklig" person som ringer. Alla är ju verkliga, men jag menar - någon jag känner.

Så idag ringde jag faktiskt Rix-registreringen som avbokar såna samtal och slog äntligen slag i saken. Man ringer bara ett nummer och sen ska man ringa samma nummer efter minst 2 dagar för att bekräfta. Då ska jag förhoppningsvis slippa alla telefonförsäljare och jobbiga undersökningar. Allt info hur man ringer och registrerar sig finns på http://www.nix.nu/

Enkelt, eller hur? Jag hoppas det ska funka också.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , .

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0