(20/11) Wordle!

Haha.... just nu har jag jättekul! Det är riktigt löjligt kul att använda Wordle. Har du provat? Det är jättekul! Man skriver in en text eller en adress till en sajt. Upp dyker orden i olika former och färger och typsnitt - det är bara att välja och vraka! Här är vad som kom upp när jag skrev in min bloggadress:



Jag vet inte varför det är kul eller vad det ska vara bra för.... Men det är jättekul! Jag kan faktiskt känna av den konstnärliga hjärnhalvan (om det nu är höger eller vänster.....) som aldrig annars får utlopp.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Mitt namn finns med på bilden ;)

Är chockad.. mitt namn finns med men inte den som egentligen din blogg handlar om nämligen..... "THE ROAD-MANNEN" :D

Skrivet 2009-11-20 @ 22:01:20

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0