(2/11) Mera Adam Lambert!

Här är en jättebra singel, "For Your Entertainment", från Adam Lamberts album som kommer ut i slutet av november. Det ska bli jättekul att höra hela albumet!




En låt av albumets andra låtar, "Fever" är skriven av Lady Gaga. Hon funderade på att sjunga den själv men det blev inte av. Hon förstod att en så bra låt kunde göra underverk för en ny artist. Adam Lambert fick höra låten och älskade den, så han fick sjunga den. Åh, jag längtar verkligen att få höra den!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: petra

Hej!

Visst är han bara underbar??

Älskar hans sång, skratt, utseende o... ja allt! =)



Men jag undrar om du kan hjälpa mig m en sak?

Jag har försökt hitta i vilket Oprah-avsnitt han ska vara med men jag hittar inte. Blir galen!!!

Vet du? Lr... orkar du hjälpa mig leta?



Skrivet 2009-11-03 @ 14:12:54

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0