(3/11) *gapskrattar*

Jag var nyss inne på en sajt där nån hade skrivit att de hade problem att hålla koll på vilken vecka det är. Men att det fanns en lösning...... *skrattar än*..... Jo, de länkade till http://vecka.nu/ 

*gapskrattar*

Jag vet inte vad jag hade förväntat mig men kanske en slags kalender eller något liknande info..... Gå in på sajten och se efter själv.

Man blir ju nästan lite stött på hur meddelandet levereras.... Som att "Haaaallå??? Har du så stora problem att komma ihåg vilken vecka det är??? I så fall får du faktiskt skylla dig själv....... Ja ja.... vi hjälper dig väl då....." LOL

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0