(6/11) Vaccin eller inte vaccin?

Desto mer jag läser om vaccinet mot svininfluensan, desto mer tveksam blir jag. Ni såg väl också videon om tjejen i USA som blev förlamad av ett vaccin så hon måste gå baklänges för att gå normalt? Annars finns videon här:



Det står att vaccinet hon fick och svininfluensavaccinet innehåller samma saker. Men det är ändå otroligt ovanligt att få hennes symtom.

Dock blir jag verkligen tveksam till att vaccinera mig..... Jag vet inte vad jag ska tro. Hälsovården och staten vill ju så klart vårt bästa, men man får inte vara lättlurad för det. De måste ju ha hela befolkningens bästa framför ögonen, som artens fortlevnad - inte varje enskild människa.

Här finns några artiklar om vaccinet:
Experten om myterna kring vaccineringen
Här är lögnerna om vaccinet

Läs även andra bloggares åsikter om , , , .

Och jag gjorde en omröstning så vi själva kan tycka till. Du får gärna rösta genom att klicka på länken här nedan.

Ska du vaccinera dig mot svininfluensan?

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0