(7/11) Ooooh......

Det är mycket just nu....... Hur hittar man Fars dag-presenter? Det känns hopplöst? Men igår hittade jag ändå nånting som jag vet att pappa behöver så det får duga.

Jag bloggar och bloggar så gott jag kan men det tar sån tid! Och jag har inte haft så mycket inspiration de senaste dagarna heller. Jag jobbar på nya inlägg så det brinner i fingrarna.

Igår var jag och handlade och innan dess hade jag inte lämnat min lägenhet på nästan en vecka. Det blir bara att vara inne och stressa ändå! Och jag försöker desperat att komma ikapp med bloggläsandet. Varför skriver alla bloggare så många inlägg för??? Hihihi..... jag försöker skriva MER än jag gör nu men jag har ju själv svårt att läsa andras bloggar när de skriver ofta. Jag har just nu 318 blogginlägg att läsa på Bloglovin och ca. 10 sidor av Alex Schulmans blogg att läsa. Men jag ska komma ikapp! Om det så är det sista jag gör! Snälla, om du har en blogg, ha många inlägg (minst 25-30) på förstasidan, för det gör det så mycket enklare att läsa ikapp din blogg.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0