(3/11) Oldies!

Gud vad jag älskar oldies-kanalerna! Då och då dyker spelas några av mina favoriter och då blir jag extra glad.


Här är några av mina favoriter:


♫ Sittin' on the Dock of a Bay ♫
♫ Blue Vevet ♫
♫ Rag Doll ♫
♫ Venus in Blue Jeans ♫
♫ Me and you and a dog named Boo ♫
♫ Yummy yummy yummy - I've Got Love in my Tummy ♫
♫ Puff the magic dragon ♫
♫ Backstage (I'm Lonely) ♫
♫ Young girl, Get Out of My Mind ♫
♫ Have You Ever Seen the Rain? ♫
♫ Lady Godiva ♫
♫ Brandy (You're a Fine Girl) ♫
♫ Hit the Road, Jack ♫
♫ Honeycomb ♫
♫ Poor Little Fool ♫



Här är två av dem från YouTube:


 


Jag har hittat en av odies-kanalerna online! Här är deras online-radio. Den är lika enkel som Mix Megapol eller någon av de andra svenska kanalerna att lyssna på. Man bara går in på ovanstående länk och där finns play och paus-knapp. Och man kan se bakgrundsinformation om artisten som spelas hela tiden. Det finns till och med en flik där man får se hela låtens text!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0