(1/10) Oktober!

Hej igen! Idag är det plötsligt oktober! Gud så deprimerande..... beroende på hur man vill se det. Är glaset halvfullt eller halvtomt idag? Jag ska se det positiva..... försöka i alla fall... Jag älskar höstlöven, det gör jag. Så jag ska njuta av dem! Och jag njuter av The Beach från The Roads soundtrack (skrivet om i de senaste två posterna). Och sånt där, små saker i livet som kan göra en glad.

Och här kommer en annan sak om The Road (sorry, väldigt mycket om filmen de senaste dagarna.... men så är det bara!). Här är den nya postern för de som inte redan sett den.


Det här är tyvärr den bästa bilden jag har förutom i en video jag lade upp förut från Toronto. I den syns också postern bakom Viggo.

Jag gillar den här postern mer än de gamla tror jag. De är gråa och dystra, precis som filmen och boken ska vara. Men ändå var jag bara positiv när jag såg den här mer färgglada postern för första gången. Den är väldigt fin på nåt sätt.

Jag lägger upp de fem klippen från filmen igen för förra gången jag lade upp dem fanns de inte på YouTube. Här är de igen ifall du är intresserad. 












Jag älskar nr. 4! Jag måste ha sett den minst 25 gånger den senaste månaden. Jag älskar den! Viggos leende på slutet gör mig så jävla glad varje gång! Jag kan verkligen inte se den mannen le NÅNSIN utan att själv le och bli helt genomlycklig. Han är så fantastisk.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0