(12/10) Tillbaka till Eden!

I så många år har jag väntat på att Tillbaka till Eden ska släppas på dvd i Sverige. Och snart kommer den! Äntligen! Jag älskar alla såna här 80-tals-serier á la Danielle Steel, Barbara Taylor Bradford och liknande.


Jag såg Tillbaka till Eden bara en gång när jag var mindre och den var så bra! Det ska bli så kul att se om den! När den började visas i tv4 Guld (som jag så klart inte har!!!) för nåt år sedan tänkte jag: "Jo, men det kanske hjälper serien att släppas på dvd" och nu kommer den släppas. Jag rekommenderar den verkligen.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0