(15/10) Hungrig....

Just nu är jag ganska hungrig. Och bättre blir det ju inte för att jag har tittat på en massa bilder av god mat jag fotat genom åren.... Nu låter det som jag var 80 år gammal men du fattar...... Så, här är en massa god mat jag fotat..... genom åren förut.... 

VARNING!!!! LÄS EJ PÅ FASTANDE MAGE!!!!




Pizza Hut - alltid en hit!!!



Kycklingsmörgåsar i London med Rosie - OTROLIGT goda!



Förmodligen de bästa pannkakorna jag ätit..... Åts i Ängelsberg.



Åh gud vad gott!!! Club Sandwiches med chips och Tropicanas äppeljuice...... Aaaah.....



Festmiddag hos mamma och pappa. Små delikatessköttbullar (åh vad gott - min favorit!), potatisgratäng, en massa gräddfil, cashewnötter, stekta tomater och zuccini på toast. Oh fy fan vad gott!



Åh herregud! Mina sjömansbiffar med kokt potatis och senapssås..... åh herregud!



Hotellfrukost i Mölndal. Gud vad gott det ser ut!!! 



Min ultimata julmat!!! Mormors fantastiska rödbetssallad (nu dör Kim på andra sidan stan....), urgod julskinka, små delikatessköttbullar och små klart MASSOR av grovkorning senap. Det här är allt jag äter från julbordet och allt jag behöver.



Mammas urgoda vitlöksbröd på nyårsafton! Fan vad goda!



Så god tonfisksallad jag gjorde för något år sedan.



Mina fantastiska skinka-sallad-senap-potatissallad-och-tomat-mackor! Oh herregud.... de är så jävla goda! Jag ska visa vid annat tillfälle hur man gör dem.



Rostade mackor jag gjorde en gång i tiden.



Midsommarmackor som jag vet att Kim tycker är jättesmaskiga!



Finns det något godare än köttbullar och makaroner??? Ja!!! Köttbullar och makaroner med två förrätter....



Otroligt god kötträtt i en liten pub i Stockholm.



Ibland kan bara något enkelt vara hemskt gott.



Grändens klassiska fläskfilé med aioli. Aaaaaaah.......



Köttbullar och potatisgratäng med stekta tomater.



Lady och Lufsen-mat.



Förmodligen den godaste måltiden jag nånsin ätit! På Jimmy's Steakhouse i Stockholm. Jag kommer inte ihåg vad rätten hette. Fan också! Jag njöt i alla fall vid varje tugga.... Det var till och med så gott att jag blev chockad för varje tugga var godare än den föregående!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0