(20/10) Viggos födelsedag!!!!!!! YEY!!!



Dagen D!!! Hihihi! Grattis Viggo! Hoppas han får en fantastisk födelsedag. 

Jag satt igår och försökte samla lite bilder dagen till ära. Jag tycker han är allra finast på bilden här under, på premiären av Appaloosa i september förra året. 


                                     


                                                                      


Jag har också bestämt mig vilken film jag ska se ikväll till Viggos ära. Men det var inte lätt. Förra året blev det "Eastern Promises", så jag fick inte ta den igen. "A History of Violence" såg jag alldeles nyligen. Och så ville jag inte ta någon film där Viggo har bara en liten roll. Så till slut blev det efter mycket funderande "A Walk on the Moon". Det är en riktigt bra film från 1999 med Diane LaneLiev Schreiber och Anna Paquin. Rekommenderas även till folk som inte är Viggo-fans. En väldigt bra film helt enkelt.

Så nu väntas myskväll till max!!! Födelsedagsmyskväll!!! Jag och Flora kommer sitta i soffan och mysa med en massa tjocktröjor och filtar runt oss och njuta av en jättebra film!


                 

Det blir mysigt, det!!!

Jag bestämde mig för också att göra ett kollage av Viggos filmer igår. De här är inte alla, men de flesta. Alla bilder är i alla fall från olika filmer.

Jag älskar att sitta och redigera bilder! Finns det något roligare? Det skulle i så fall vara att redigera film... det är också RIKTIGT kul! Så jag har valt ut de här 25 bilderna av några tusentals jag redan har och hittat de jag saknade på nätet. Det är så kul att välja bilderna! Sen förbättrade jag dem så gott det gick, men alla är inte i toppskick så döm mig inte för hårt! Hihi...... Men varje bild är som sagt i alla fall från olika filmer. En lista på filmerna står under bilderna. 

Grattis igen, Vig!!!!  


                


1.
A Perfect Murder, 2. A Walk on the Moon, 3. Leatherface: Texas Chainsaw Massacre III, 4. The Lord of the Rings, 5. Good, 6. Boiling Point, 7. The Road, 8. Eastern Promises, 9. Crimson Tide, 10. Indian Runner, 11. The Prophecy / God’s Army, 12. G.I. Jane, 13. 28 Days, 14. Alatriste, 15. Appaloosa, 16. Psycho, 17. Hidalgo, 18. Reflecting Skin, 19. Daylight, 20. Ruby Cairo / Deception, 21. The Crew, 22. Vanishing Point, 23. Young Americans, 24. A History of Violence, 25. Carlito’s Way


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: åh hello! Tack så mycket! =D och kul att det gick bra, ett riktigt bra program! ;)



Åh, tack för tipset ju!! =D

Hoppas du får en fin kväll! :)

Skrivet 2009-10-20 @ 17:07:10
Blogg- eller sajtadress: http://noescape.blogg.se/
Postat av: VILJA

Hejsan! Tittar in och önskar dig en fin Tisdagskväll :)

Skrivet 2009-10-20 @ 18:35:08
Blogg- eller sajtadress: http://viljasvarld.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0