(21/10) Yey!

Titta vad jag nu ÄGER!!!



Yey!!!

Jag hade en riktigt händelsefylld dag! Jag skyndade mig iväg till kyrkoexpeditionen och gick ur kyrkan (YES!!! Äntligen!!!), lämnade överbliven tårta till mamma och hann också träffa henne en stund och mina katter (ah vad söta de var idag!!!), köpte jeans på Kappahl och stack in på Maxi och såg att DAN BROWNS NYA HAR SLÄPPTS!!! Yey! Den kostade 129 idag och 159 resten av veckan tror jag, sen höjs den till 219 kr (sjukt dyrt!). Så vilken tur att jag gick dit idag!

Sen stötte jag på pappa! Bara så där! Poff, där var han! Så det var kul, och sen såg vi Lorén Talhaoui, ni vet från Idol 2004. Hon och jag gick i samma kör i gymnasiet, men jag hälsar aldrig på henne när jag ser henne för hon kommer nog inte ihåg mig. Så, vi såg henne och sen träffade vi en gammal kollega till pappa och pratade med henne en stund. Det var hon som fick mamma och pappa sugna på att skaffa våra katter år 2003, efter att ha varit på en middag hos kollegan och träffat hennes små underbara kissar. Och det var tur det! Tänk om vi aldrig hade fått våra bäbbor!!! Det hade varit hemskt!!!

Jag köpte lite mat och mina favoritwinegum!!!



Yum! Så ikväll njöt jag av dem och rester av tårtan från igår och såg Grey's Anatomy. En rolig dag, faktiskt.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0