(23/10) Idag

Idag blir det förhoppningsvis en jättekul dag! Jag tänkte inviga mina nya jeans, och jag och mamma tänkte bege oss till MediaMarkt och se Sarah Dawn Finer sjunga lite. Det är ju oktoberfest där nu. Så jag ska nog kolla in lite filmer innan mamma kommer dit och kanske hinner jag in till Maxi först också. Och sen ska jag köpa med Tex Mex-take away (mm.... YUM!) hem till mamma och pappa och mysa med dem och se Idol!




Vad spännande det ska bli att se hur det går ikväll!
Jag blev väldigt nöjd att hon vad hon nu heter, åkte ut förra veckan. Gud, vad hon irriterade mig! Om nu bara Erika fick åka hem - så skulle jag vara helt nöjd.

En annan sak jag har tänkt på sen igår är om jag ska gå på premiären av The Road på Stockholms filmfestival. Hmmmmm..... Min första instinkt när jag hörde att filmen ska visas där var att jag inte skulle gå. Men sen blev jag intresserad och nu vet jag inte igen. Viggo kommer inte att vara där.... Ja, jag skulle inte klara att vara på samma premiär som honom ändå...... Det skulle också kosta en hel del. 220 kr för själva festivalkortet och sen 130 kr för filmen och sen tåg till och från Stockholm, så det blir ju en del slantar ändå.

Det vore ju i och för sig kul att ha som minne att man såg filmen för första gången i Stockholm och på en röda mattan-premiär. Första föreställningen som visas i Sverige, liksom..... Men sen vet jag inte om jag är..... mentalt förberedd på att se filmen redan i november (på festivalen) för nu har jag varit inställd på januari så länge. Jag vet inte hur jag ska göra.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0