(27/10) The Road-spel!

Jag fick ett tips om att det nu finns ett onlinespel till filmen The Road! Klicka på bilden för länk.



Jag har spelat det lite grann och det är ganska spännande! Det går ut på att man ska ta sig så långt man kan på en karta och man får ta olika beslut vid hela tiden. Gå på stora vägen eller skogsvägen? Hjälpa en man som kan vara skadad eller inte riskera ett bakhåll? Attackera eller fly när man möter eventuella fiender? Vilket vapen ska jag använda? Använda bandage när man är skadad eller spara bandagen till senare?

Än har jag inte kommit så långt innan jag har dött, men jag blir bättre och bättre.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0