(28/10) I glasshimlen!

För ett tag sen köpte jag ett Sia-glass-paket och häromdan provade jag glassen och den var OTROLIGT GOD! Jag åt vaniljglass men det finns tydligen hur många smaker som helst.

Sia-glassen är nog dyrare än vanliga två-liters-Big-pack eller vad de nu kallas. Men det kan ändå vara ett bra alternativ till dig som är lika snål som jag..... haha...... och inte tar mig råd med såna där Ben & Jerry-bägare som alla ungdomar tydligen äter på nu för tiden. Eller vad heter det andra märket??? Jag vet inte.... Men i alla fall. Jag kollade på hemsidan Det finns många Sia-glassar i MASSOR av olika smaker och storlekar.

Här är en massa glass och sorbet. Jag är sugen på "Glace Dulce De Leche" (med kolasås i!!! - vilket alltid låter godast om man läspar på S:en i "sås"!!!) och fläder-sorbet'n (haha... jag vet inte hur man skriver sorbet i bestämd form......lol...). Jag fullkomligt ÄLSKAR fläder!

Vilka tycker du ser godast ut? (Jag känner mig VÄLDIGT tveksam till chilichoklad.... kan det verkligen vara gott???)



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0