(31/10) Igår och idag

Igår var en stressig dag. Jag och pappa var iväg och bytte däck på den lilla söta Peugeot'n..... Peugeoten.... (vet inte hur man skriver i bestämd form.....). Sen handlade vi oxfilé ("endast en per hushåll" stod det, så pappa fick tag i två för att jag var med! Varsågod, pappa!) och åkte hem till honom och mamma. Vi åt god mat och så knackade det på dörren och mamma fick reda på att det finns en fiskbil som åker omkring precis som glassbilarna gör. Så mamma och pappa stuvade in 7,5 kg fisk i frysen och sen såg vi Idol och åt de Ahlgrens bilar som inte gick åt till några eventuella "trick or treat-are". Sen satt vi vid datorn lite och såg sen Erika åka ut ur Idol (Yes!!! Ledsen, men jag tyckte inte om människan). Nu är alla som är kvar i tävlingen helt ok, tycker jag. Erik och Reza är ju också väldigt duktiga. Och Mariette. Och Tove förstås!

Hemma blev jag  sen ÖVERLYCKLIG över att logga in i datorn och få se den nya trailern till The Road!!! Underbart!!! Det gjorde mig så otroligt glad....

Så idag ska jag träffa mamma och pappa igen och få äta lite av den mumsiga oxfilén. Fast innan dess, oj, ganska snart faktiskt (jag måste lägga på ett kol!), ska jag möta pappa och vi ska gå på vår årliga utflykt till kyrkogården för att se alla ljus de har tänt. Det är jättefint!!! Du borde också gå och titta! Kram! Vi hörs!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0