(31/10) OMG! OMG! OMG! OMG!

Det mest underbara nånsin har hänt!!!!!!!!!!! Vi Viggo-fans har hoppats så länge på en ny och denna gång BRA trailer till The Road och nu ha vår önskan kommit i uppfyllelse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, fan vad glad jag blev när jag såg den!!!

Den är precis perfekt för den sortens film som The Road ska vara. Inte som den förra trailern som var pinsamt dålig och försökte få filmen att verka som en actionfilm som Armageddon eller dylikt (se ett tidigare inlägg). Men den här trailern är precis vad filmens lansering behövde!!!! (Och vad jag behövde!!!!) En "drama-trailer". Nu kommer rätt personer se filmen!!!! Och Viggo kanske blir nominerad (HOPPAS! HOPPAS! HOPPAS!)!!!!!!!!

Den förra trailern uppmanade jag dig att INTE se, för att den är så dålig. Men den nya rekommenderar jag dig MER ÄN GÄRNA att se. NJUUUUUUUUT!



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0