(14/10) Pust........

För nån timme kom jag hem efter en otroligt slitsam dag.... Jag fick först och främst alldeles för lite sömn och sen var jag på ett möte. Sen stötte jag på mamma och jag hängde med hem till henne och fick träffa katterna. Pappa kom också hem på lunch så jag fick träffa honom också. Mamma och jag kollade mer på bloggen som de inte har sett så mycket på förut. Mamma går in på The Beach-videon varje dag, tydligen, och kollar antal hits och sånt där. Hon tycker det är jättekul att jag laddade upp videon!

Sen var vi båda för trötta för att umgås mer, men jag fick inte ge mig av hemåt ändå för jag har absolut inget att äta här hemma. Så jag köpte en hel del mat och slängde in i frysen och nu känns det bättre. Men man blir ju så trött av att handla mat! Och jag fick tag i Sia-glassen för 5 kronor. Det var så kul! Jag är så otroligt snål så jag skulle aldrig köpa något till fullpris..... hahaha..... Pappa retar mig alltid för att jag är så snål - strax innan han erkänner att han tycker det är jättebra...... Han måste alltid retas lite först.... det hör tydligen till...... Är alla pappor så här retsamma?

Idag borde jag egentligen tvätta - men det finns ingen chans att jag skulle orka det! Jag ska bara sätta mig i soffan med en stor tallrik god mat, tända ljus och mysa med Flora (min gossielefant) och svepa min mysiga cardigan från Ellos runt mig (se nedan, min är aprikos) så jag slipper frysa. Och sen ändå krypa ner under en filt, så jag absolut inte kan frysa. Sen vill jag bara sova!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0