(22/10) San São!!!


Kommer du ihåg den fantastiskt goda läsken San São? Den var nog det godaste jag nånsin druckit. Den innehöll den goda frukten guarana, vilket tydligen är vanligt i drycker i Brasilien. Den fanns i Sverige nån gång på det tidiga 2000-talet och tillhörde Coca-Cola-märket.

Sen försvann den spårlöst! Jag hade länge glömt bort den. Men det ska sannerligen inte hända igen. Nu har jag förstått att det är många svenskar som saknar San São. Vi måste få tillbaka den!!!

Det finns en lista som man kan skriva på om man vill ha tillbaka vår älskade San São. Man skriver bara sitt namn och sin ort och trycker på "Skriv under namnlistan". Du får mer än gärna skriva på listan. Det är inget man går med i eller så, man bara skriver namn och ort.

Kommer du ihåg San São? Vad tyckte du?

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0