(25/10) Skolan

Här är en del saker jag INTE saknar med plugget:
- Att plugga hela helgerna,
- elaka lärare,
- betyg,
- skolfoton,
- uppsatser och 
- deadlines.

Några saker jag faktiskt saknar! 
- Träffa kompisarna varje dag, 
- GEMENSKAPEN,
- rutinerna,
- skolmaten (känns underbart i efterhand - god mat  - serverad - och GRATIS!!!!),
- håltimmar (!),
- när man får bra respons på sina prestationer,
- att köpa nya skolprylar varje höst (tro mig - du kommer att sakna det när du slutar plugga och se affärerna fyllas på hösten!),
- att anteckna i block och organisera block och böcker och sånt,
temadagar,
- de lärarna som faktiskt var schyssta,
- att inte känna nån som går i skolan och därför inte veta nåt om lov och terminer och sånt,
- att surfa på datalektionerna (heheheh......),
LOVEN (!!!!) och
- göra research i olika ämnen (värre är det att sammanställa all research....).


Oj då! MÅNGA saker jag saknar med skolan och inte lite alls lika många jag INTE saknar..... Dock var de hemska sakerna..... HEMSKA!

Du som fortfarande pluggar!!! Njut av det som är underbart och längta inte ut ur skolan FÖR mycket....! Du kommer sakna delar av plugget - JAG LOVAR!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0