(15/9) True Blood-feber i mig

Som jag väntade mig har jag nu total True Blood-abstinens! På fem dagar har jag nämligen sett 21 avsnitt av serien och självklart känns det nu totalt tomt utan de blodtörstiga vampyrerna och.... dramatiken..... och ROMANTIKEN! Man hejar ju så totalt på Sookie och Bill! (Jag älskar när Bill säger "Sookie" - han gör det på ett speciellt sätt, gör han inte?)

Så igår såg jag säsongens sista avsnitt som sändes dagen innan i USA och nu vet jag inte hur jag ska kunna vänta! Nästa säsong kommer nog först nästa sommar! Herregud!!!! Hur ska jag kunna vänta???

Jag följer också Big Love slaviskt och den fjärde säsongen av den kommer inte förrän runt nyår tror jag. Det är jättelätt att följa sina favoritserier och se dem online. Följ bara denna länk - watchxonline.com och sök på den serie du vill se.

Har du inte hängt med i Big Love så är det dags att börja! Serien handlar om mormonen Bill Hendrickson och hans tre fruar i Utah. Det är otroligt underhållade att följa deras alla upptåg. Här är seriens intro:



Men jag måste säga att True Blood har det bästa introt NÅGONSIN:



Och musiken är ju så jävla bra!

Vad tycker du?


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0