(21/9) Oj vad texten blev annorlunda...

Nyss blev texten i det sista inlägget annorlunda än tidigare.... Hmmmmm.... Det är för att jag nu har lagt till kursiv stil i stilmallen istället för att göra det för hand i varje inlägg (skönt om det blir automatiskt, liksom). Den nya kursiva texten är ju faktiskt snyggare.... Wei! Eller? Vilken är snyggast?

Jag la även in en kod för att texten automatiskt skulle bli vänsterställd och inte utdragen över varje rad. Ett tips för dig som bloggar. Hör av dig om du vill ha nån av dessa koder. Det är underbart och bara gå in och skriva ett inlägg och sen bara publicera - utan att ändra en massa saker varje gång. Nu måste jag äta. Kram!


-----------------------------

SENARE EDIT: Tidigare hade jag en annan slags kursiv stil. Men jag har senare gått tillbaka och ändrat det i gamla inlägg. Det är det jag menade med annorlunda text.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0