(23/9) Telefoni?


Jag funderar på att köpa en trådlös telefon. Gör folk fortfarande det? Det har ju varit mycket snack om hur farliga de är med strålningen och allt. På ett sätt mer strålning än mobiler. Tydligen ska laddaren vara på en plats man inte befinner sig på så mycket, man ska gärna använda head-set för mindre strålning, osv. osv.

Bryr folk sig om sånt här? Hur rädd ska man vara? Hjälp mig! Snälla!

Jag har nu bara en telefon i sovrummet vid skrivbordet. Om det ringer och jag är i vardagsrummet måste jag springa in från till telefonen jättefort. Och ibland hinner man inte innan personen har lagt på luren. Det vore också underbart att kunna prata i telefonen i soffan eller i sängen. Eller på balkongen. Och kunna svara utan att springa iväg. Och kunna somna på soffan och ändå höra telefonen som jag kunde ha tagit med mig. Jag har inte ens ett telefonjack i vardagsrummet! Och jag har ingen telefonsvarare vilket jag skulle kunna skaffa inbyggt i telefonen om jag ändå köpte en trådlös. Och nummerpresentatör! Det vore underbart! Då skulle jag alltid våga svara i telefonen! Och en liten inbyggd telefonbok och allt. WOW!

Använder du trådlös telefon eller stationär? Vad ska jag göra?


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0