(25/9) Idag

Idag har jag inget särskilt att säga. Jag och Kim ska bege oss ut och handla och sen bär det hemåt igen och jag ska äta nånting gott och mysa lite vi tv:n hade jag tänkt. Jag och Flora, min gossielefant. Vi brukar mysa i soffan med lite sudoku och lindar in oss i min mjuka filt. Det är supermysigt tycker vi båda.

Här är en bild på en elefant som liknar Flora. Fast ingen annan elefant är ju så söt som henne....


Sen ska vi nog se Skavlan vid nio. Anna Anka och Jay-Z är ju på besök och vem vet, det kanske blir intressant. Fast jag är så trött på Anna Anka.... gud vad irriterande hon är. Usch.

Och just det, jag och Flora vill se Idol också. Det får vi inte glömma! Flora älskar Idol! Och jag med. Det blir spännande idag att få se vilka som får väljas ut till kvalen.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej!



Hur är det?? =)

Skrivet 2009-09-26 @ 12:44:08
Blogg- eller sajtadress: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

Skrivet 2009-09-26 @ 16:51:10
Blogg- eller sajtadress: http://tereseerica.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0