(26/9) HAHAHA

Jag såg ett så gulligt klipp på YouTube. Jag bara MÅSTE visa:



Jag kan inte se det här klippet utan att skratta.... det är fantastiskt.....


Den här kissen är också så söt! Den gör precis som mina katter, den blir helt till sig av flugor och gör små ljud när de är i närheten, som om jaktinstinkterna kickade igång.




Här är ett klipp med två underbara katter som har en hel konversation med varann.




Och den här då??? Den får mig att skratta mig till träningsvärk i magen!!!




Det blev många kattklipp men vad ska man göra? De är ju så söta!!!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0