(26/9) Igår

Igår hade jag jättekul med Kim! Vi gjorde lite ärenden och Kim bjöd mig på Burger King (eller BK som vi säger) som en försenad födelsedagspresent. Hon är så snäll och jag blev så glad för jag tar mig aldrig råd att gå ut och äta annars.

Jag hade just torkat håret och var uppfluffad till max (Diana Ross-stuket liksom) när Kim chattade med mig
och sa att hon skulle bjuda ut mig. Och jag blev så glad att jag gjorde en...... hehe..... BK-dans med mitt Diana Ross-fluff!


Sån tur var plattade håret till sig och jag och Kim satte iväg till affärerna. Senare undrade jag och Kim om Diana Ross nånsin gjort en BK-dans......????

Vi åt på BK och handlade en massa mat och man har alltid superkul när man är med Kim!

Sen hann jag ändå mysa hemma i soffan med min lilla gosielefant Flora. Vi åt rosa rattar (Ahlgrens bilar) och lättsaltade chips. Mums! Godiset heter ju Rosa Rattarna och stödjer Bröstcancerfonden.... LOL......

Skavlan
-programmet var riktigt bra. Jag blev så glad att Melody Gardot var med! Jag gillar hennes musik så mycket!

Den är sån jazz som passar till att sitta vid en brasa i ett mörkt rum, insvept i en filt med ett glas vin och bara blunda och njuta......



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0