(30/9) ¡Quien busca encuentra!


Jag har hittat "The Beach" på Youtube!!! (se förra inlägget) Jag är så totalt överlycklig! Jag kan inte fatta att jag fick tag i den! Wow! Det finns en video med musiken som spelas samtidigt som man får se massor av bilder från filmen!

Gud, vad kul!!! Jag lägger upp den ikväll eller imorgon. Jag hinner inte nu. Jag ska iväg på födelsedagskalas! Hihi....

Eller jag hinner lägga upp den ändå! Här har vi "The Beach" från The Roads soundtrack! Gud vad vacker den är! Jag skrev mer om den i mitt förra inlägg. Säg vad du tycker sen! Kram!



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0