(26/2) ¡Vacación!

             


Nu får det vara nog med spring för mig den här veckan. Jag kastar in handduken och tar helg. Redan på torsdag kväll. Och det känns UNDERBART!!!!!!

Eller jag tar inte bara helg - jag tar faktiskt SEMESTER. Jag behöver verkligen bara slappa i ganska många dagar. Den här veckan har jag bara spenderat en enda dag med att ta det lugnt. Jag är helt utmattad.

Det är inget fel i att inse sina begränsningar och vad man klarar av. Att ta i för hårt, stressa och inte ha någon fritid eller nånsin ha kul - det känns ganska UTE. Lite 00-tal. Hehe.... Låt 10-talet handla om att veta vad som är lagom, vara balanserad och lyssna till dig själv och vad du behöver. Det kan du bara vinna på!

Idag har jag handlat det sista jag behöver för att bara stanna inne i en massa dagar och bara njuta. Det får snöa hur mycket det vill. Jag bryr mig inte ett dugg.


Jag tänker bara hålla mig inne och:

- blogga,
- läsa bloggar (hehe.... behöver verkligen ta igen....),
- plocka ögonbrynen (underbar hobby!)
- se mysiga filmer,
- äta kylskåpskall choklad och dricka riktigt kall mjölk till.... (okej.... nu dör jag....),
- göra sodoku,
- äta äpplen,
- se på Seinfeld, Big Bang Theory och Two and a Half Men,
- riva naglarna,
- läsa skvaller,
- äta massvis av god mat och godis jag köpt,
- spela Keen 4,
- dricka varm saft osv osv.

Det ska bli SÅÅÅÅÅ mysigt! Vad ska du göra i helgen? Gonatt!





UPDATE: Hihihi.... som min gulliga kompis Kim påpekade så ska jag absolut ha kul med henne och utmana varannn på nätet också! Vi älskar frågesport! Kram!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Kimmen

Du glömde ju att spela vetgirig med din bästabästa vän på andra sidan Svartån :D

Skrivet 2010-02-26 @ 12:54:32
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Skönt med ledighet! ♥

Skrivet 2010-02-26 @ 22:53:35
Blogg- eller sajtadress: http://www.kakhusets.se
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se[

fin blogg!

Skrivet 2010-02-27 @ 11:09:25
Blogg- eller sajtadress: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: j med ett j - [pjohanna.blogg.se[

fin blogg!

Skrivet 2010-02-27 @ 11:09:33
Blogg- eller sajtadress: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: H A N N A - Göteborgs 8:e största blogg!

Nu är finalisterna valda till Månadens blogg, kolla in om du är en av dem :D

Skrivet 2010-02-27 @ 11:30:36
Blogg- eller sajtadress: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: sania claus ★ MODEBLOGG

hahah jag är faktiskt tomten så jag förtjänar absolut en digital pepparkaka =D hahahahhaah :) nä men kika =)

Skrivet 2010-02-28 @ 04:07:58
Blogg- eller sajtadress: http://www.saniaclaus.se

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0