(21/1) Reklam

Oftast blir vi väl irriterade på reklam? Men när jag såg den här synen blev jag väldigt glad!





En svensk annons för "The Road" på Aftonbladets hemsida, med svenska recensioner och allt!
Underbart att se! Så här såg det ut!!!





Gud vad kul att de gör reklam för filmen!!! Jag kollade på recensionerna i annonsen och såg en recension från tidningen Tove, och jag tänkte "den köpte jag ju häromdan!"

Så här såg hela recensionen i "Tove" ut!





Tyvärr kommer inte filmen hit imorgon, fredag. Jag funderade dock på att ta tåget till Stockholm och se den imorgon, men det är kanske lika bra att vänta och se om filmen kommer hit en annan vecka, tydligen fungerar det så. Och först varje onsdag får man reda på om en film kommer på fredagen. Det sa SF:s kundtjänst. Jag väntar förmodligen.

Och så är det ju det att om jag ändå åker till Stockholm för att gå på bio, då blir jag väldigt sugen på att se Avatar i 3D också. Det skulle vara synd att inte få se den i 3D, när man ändå är i Stockholm. Men schemat blir så tajt om man ska hinna se två filmer och hinna med tågen och så. Så jag väntar och får se hur det blir.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0