(31/1) Gomorron!



Gomorron alla glada...!
Eller vad du nu är... Själv är jag ganska munter just nu faktiskt. Idag ska jag hinna gå i lite affärer hade jag tänkt, och sen blir det mat hos mamma och pappa. Och jag får ÄNTLIGEN träffa mina underbara kissekatter igen, som bor hos dem.

Jag har saknat mina bäbbor så otroligt mycket de senaste dagarna! Och igår natt drömde jag om dem och att vi hade skaffat 4 till katter som också var så söta! Gud vad gulligt!


Mina älskade bäbbor!



DAGEN I FÖRVÄG:

Dagens låt: Hard med Rihanna tror jag att jag måste säga. Den är bra. Eller 25 minutes med MLTR som jag nyligen lade in i min iPod på bloggens förstasida. Den är nostalgi på hög nivå för mig.... hahahaha....
Dagens frisyr: Inte mycket till frisyr än.... haha.... men när jag går ut sen så blir det utsläppt hår, ovanligt rakt faktiskt, snedlugg som alltid 
Dagens klädsel: Vad jag än hittar.... lol.... Jag bryr mig inte så mycket.
Dagens smink: Not any smink ät ål blir alldeles utmärkt
Dagens händelse: Att träffa mina bäbbor blir nog höjdpunkten! Jag brukar också få ge dem deras kattgodis när jag är hos mamma och pappa, och det är så himla kul! Man behöver bara ropa GODIIIISSSS! och de kommer KUTANDE! De är så himla smarta!
Dagens planer: Shopping + vara hos ma&dad + träffa bäbborna!!!!
Dagens vill ha: Mera röda äpplen!
Dagens saknad: Mina bäbbor, absolut!
Dagens drog: Bassett's blir det nog!
Dagens tråkigaste: Hmm..... vet inte, vi får väl se
Dagens finaste: Hallloouu........? Mina bäbbor, så klart!
Dagens måste: Köpa hem en massa mat! Och hinna till Återbruket allra först! Men jag borde också göra färdigt kampanjen jag hade i bloggen i december om de digitala pepparkakorna
Dagens dricka: MJÖLK! MJÖLK ftw!
Dagens köp: Vet inte, det får vi se
Dagens mat: Mamma sa något om potatisbullar och bacon.... mmmmmm........
Dagens kärlek: BÄBBORNA! ABSOLUT!!!


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Tessisen

Tack så mycket!!! =D



Hoppas du får en bra dag!

Skrivet 2010-01-31 @ 11:26:29
Blogg- eller sajtadress: http://biljaochtessisen.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååh blir så glad av kissorna!! Söta!!

Skrivet 2010-01-31 @ 12:33:40
Blogg- eller sajtadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: -L

söta katter ! :)

Skrivet 2010-01-31 @ 15:49:08
Blogg- eller sajtadress: http://leeoonooraa.blogg.se/
Postat av: Ingibjörg Ruth

fin blogg (: hoppas att du har en bra dag!

Skrivet 2010-01-31 @ 16:43:25
Blogg- eller sajtadress: http://friiss.blogg.se/
Postat av: L I S A G - foto & vardag

fina katter :D

Skrivet 2010-01-31 @ 17:18:56
Blogg- eller sajtadress: http://galien.blogg.se/
Postat av: Sabina

Dina katter är supersöta och gulliga! Va fina kollagebilder du gör i hela bloggen :D Kram!

Skrivet 2010-02-01 @ 16:40:50

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0