(4/1) Ny vecka

Ny vecka! Är ni sega på måndagmornar eller hur känns det? Själv är det ok. Jag är ganska pigg ändå.
Idag har jag tvättat faktiskt håret (ha!) och ska ta mig ut och försöka handla in det nödvändigaste. Jag har inte handlat på evigheter!

Igår var en rolig dag att hålla på med bloggen! Den hade besöksrekord!
Jättespännande. Det var väldigt kul att se. Så den vankas en liten happy dance dagen till ära......



Jag har ju bara en liten blogg men igår tog sig 112 unika besökare sig hit och det är SÅ ROLIGT. 

Om du gillar min blogg får du hemskt gärna komma tillbaka och gärna sprida det till andra! Haha! Så det låter.... Men det är faktiskt väldigt kul att se att folk läser vad jag har att säga....

Du får också gärna följa min blogg via Bloglovin. Klicka bara på en av ikonerna i sidomenyn tex.

Du får gärna skriva någon rad i kommentarerna - det kan vara vad som helst, vem du är som läser, hur du hittade hit i BLOGGDJUNGELN (!), vad du saknar på min blogg eller vad jag skriver för mycket om.
Jag uppskattar alltid dina kommentarer!

Kram!


PS. Är det någon som är intresserad av fler "digitala pepparkakor"?



Jag har fler möjliga kandidater jag har ingen aning om nån har gillat de tidigare pepparkakorna.

(De tidigare mottagarna av utmärkelsen finns i nedanstående kategori "Digitala pepparkakor")


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu

Hejhej =) Vad händer idag? :)

Skrivet 2010-01-04 @ 12:03:19
Blogg- eller sajtadress: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: denise

hejsan! skulle behöva lite hjälp med min header titta gärna in och svara på min fråga till läsarna ;)

Skrivet 2010-01-04 @ 14:47:21
Blogg- eller sajtadress: http://nnamakula.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

Skrivet 2010-01-04 @ 17:45:25
Blogg- eller sajtadress: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: FROZEN YOGURT

Tack snälla! Ja, jag redigerar dom med en speciell action som jag gillar, men jag använder många olika som gör ljuset mer speciellt. :)



Kram!

Skrivet 2010-01-04 @ 20:26:41
Blogg- eller sajtadress: http://retrojunk.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0