(6/1) Pat on the back



Nu när det har blivit nytt år och alla pratar om nyårslöften och sånt så har jag funderat en hel del på mitt liv. Den senaste veckan har jag insett mer än nånsin att jag är riktigt duktig! Man kanske måste se det i ett annat perspektiv ibland för att se det.

En del människor har en förmåga att få dig att se det negativa i dig själv och en del det positiva. Men viktigast är ju såklart att lära sig själv att ”bygga upp” sig själv. Något som jag lär mig mer och mer. Jag har en hel del jobbiga aspekter i mitt liv och jag har insett hur mycket jag faktiskt utvecklas. Jag har gått från att inte se någon utväg till att må ganska bra, och på väg uppåt, på bara några år. Jag är riktigt duktig! Man kanske måste säga det till sig själv då och då för att det ska verkligen gå in i huvudet.


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ja hästar är riktigt bra!

Skrivet 2010-01-06 @ 19:31:56
Blogg- eller sajtadress: http://conler.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0