(25/7) Sommaren

Jag har verkligen varit dålig på att blogga på sista tiden..... Jag har haft jättemycket i huvudet med att vi nyligen förlorade vår underbara kissekatt, Shade, och så har jag inte haft så särskilt mycket inspiration heller.

Jag hade också ett helt sjukt virus eller nåt i datorn som gjorde att jag inte kunde öppna några program eller komma ut på nätet. Det poppade hela tiden upp rutor om virusvarningar från ett program jag inte ens har installerat.... Allt gick ut på att de ville att man skulle köpa den hela versionen av programmet om man ville bli skyddad. Den enda sajten jag kunde komma till på internet var den där man kunde köpa uppgradering till det här "virusprogrammet"..... Nej, men riktigt så dum är jag inte.... Till slut tog mitt vanliga virusprogram som tur var över och det måste hag tagit bort all den där virusvarnings-idiotin, för sedan dess har datorn fungerat som smort. ^_^

Men allt med Shade är så jobbigt. Man har henne hela tiden i bakhuvudet och det gör så ont. Jag försöker att se det positiva och tänka på att hon slipper ha ont, vilken hon i sinom tid skulle ha fått, och att vi ändå har en till underbar bäbikatt kvar som vi måste njuta av, även om man så ofta tänker på Shade.



Så jag räknade inte med att den här sommaren skulle bli så särskilt fylld av upptåg, utan jag accepterar att det får blir som det blir med aktiviteter. Jag har ändå varit och badat två gånger, men jag måste säga att vattnet verkar ju inte fatta att det ska ta och bli varmare! Det var ju till alldeles nyligen så otroligt hett i luften, borde inte vattnet ha värmts upp mer än så här??? Jag blir ju så sur att det känns nästan för kallt för att bada. Jag har väl blivit gammal, helt enkelt.....?

Det ska ju vara kul att bada - inte plågsamt! Hur tycker du vattnet är i år?

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Michaila

Vattnet är sjukt kallt!

Sv. Det var så lite så:)

Skrivet 2010-07-26 @ 01:05:52
Blogg- eller sajtadress: http://michaila.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0