(6/3) Oscarsupptrappning!



Imorgon kommer ju den efterlängtade Oscarsgalan! 

Det ska faktiskt bli riktigt kul ändå, fast "The Road" ju riktigt grymt nog inte fick någon nominering alls. Det gjorde att jag ett tag var ganska sur på allt som hade med oscar att göra.

Finns det ett ord som heter "bojkottig"? Nej, hahaha.... det finns inte, men det var i alla fall det jag var mot Oscarsgalan! Hahahah....

Men nu ska det väl inte straffa galan längre.... Nu ser jag fram emot det hela. Jag har inte förberett mig lika mycket som jag brukar med att plugga på om alla filmer men jag har i alla fall sett "Avatar" och ska försöka hinna se "Inglorious Basterds" innan imorgon natt. Och plugga in lite om en del andra filmer.

Imorgon natt kommer jag blogga/twittra hela natten och du får gärna komma tillbaka då. Förra året fanns en jätterolig chatt också - bara för alla svenskar som ser galan live. Den ska jag också kolla in. Alla länkar kommer jag så klart att skriva ut.

Kommer du också blogga/twittra/chatta under Oscarsgalan? Hör av dig så kan vi kolla in varandra på alla olika sajter och tipsa varann om andra roliga sajter!

Mej oj - nu måste jag ju faktiskt inte glömma Melodifestivalen ikväll! Hehehe.... jag är bara inställd på Oscarsgalan just nu.... Kram!

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Haha god jul :P

Skrivet 2010-03-07 @ 16:30:04
Blogg- eller sajtadress: http://mollymus.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0