(22/5) Fotokonst

National Geographics hemsida finns det massor av vackra bilder på djur och natur och såna motiv. Man har oändligt mycket snygga foton att titta på. Problemet är bara att man öppnar massor av nya flikar med foton i webbläsaren för man kan inte låta bli! Hela internet segas ner för man kan inte sluta öppna fler och fler foton och till slut blir man galen!

Men i alla fall.... nu var det inte det jag skulle skriva om - utan visa upp några av de underbara korten jag hittade på hemsidan.


En räv i Norge.


Keoladeo National Park i Indien.


Fåglar i dimma.


Geopardmamma med sina ungar.


Vacker spegelbild.


En liten krokodilunge tar sig ut ur sitt ägg.


Outer Hebrides, Skottland.

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: viktoria

Fin blogg, =)

Härliga färger, =D

Skrivet 2010-05-23 @ 12:42:44
Blogg- eller sajtadress: http://viktoriiiaaaa.blogg.se/
Postat av: ia

Du har såå bra och fin blogg! jag följer den via bloglovin, så jag läser den ganska ofta.

Om du vill och kan så kan du ju börja kika in på min blogg åxå! :) :D

____________________________________________________



www.lillaias.blogg.se

Skrivet 2010-05-23 @ 14:24:03
Blogg- eller sajtadress: http://lillaias.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0