(28/11) Semifinal i Idol

På fredag är det redan semifinal i Idol! Det känns som hösten har gått fort.

Jag blev så glad i fredags att Jay gick vidare, han är min favorit. Hans hesa rockröst är ju helt fantastisk! När han sjöng "Like A Prayer" för några veckor sedan var helt ju så sjukt bra! Här är klippet igen ifall du inte vet vad jag pratar om:



Jag hade också Andreas Weise som favorit, tror jag. Han var också duktig. Det var synd att han inte fick gå längre i tävlingen. Han är ju mycket bättre än Olle och Minnah! Vill du se Andreas Weise som julvärd innan Kalle Anka på julafton? Hihi..... Då kan du "gilla" den här sidan på Facebook:

Vi vill ha Andreas Weise i SVT på julafton


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0