(30/4) Mat och galenskap



Det händer mig allt för mycket att jag "fastnar" (lol...) på vissa sajter som tex WeHeartIt, där man kollar på söta bilder och får se små länkar till andra bildsidor som jag öppnar i fler och fler flikar. Det gör det jobbigare och jobbigare att gå igenom alla. Nån som känner igen det här syndromet?

Men i vilket fall så blir resultatet att jag hittar massor av fina bilder, här några från min senaste skörd ^_^ - dessa på temat god mat och mumsiga efterätter! Det vattnas i munnen!






















Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad gott det ser ut mmmmmmmmmm

Skrivet 2011-05-28 @ 16:54:42
Blogg- eller sajtadress: http://chibi-news.blogspot.com

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0