(31/7) Apropå panik

Vi är nog alla spända över hur det ska sluta i förhandlingarna om USA:s budgetkris. Jag hoppas verkligen republikanerna inser att de gör bort sig om de fortsätter att agera som trotsiga barn bara för att sätta Obama i dålig dager. De har ansvar som sträcker sig mycket längre än att vinna nästa val, även om de inte ser längre än så. De har ansvar för enskilda människors öden. Hur mycket mer ska Obama behöva ge efter?

På tal om panik, i "Overtime" efter förra fredagens "Real Time with Bill Maher", ett program jag aldrig missar, var jag väldigt glad att höra Maher ta upp massakerna i Norge tidigare samma dag och hur pass olika reaktioner folk och folk har till terrordåd. I början av det här klippet får vi höra hans åsikt:



Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Felicia Ohlausson

VÄLDIGT FIN BLOGG! :)



Vill du bli dagens blogg? Klicka på länken nedan och anmäl dig så kanske du blir en av tre vinnare!!



http://fotokobran.blogg.se/2011/august/vinnarna-av-dagens-blogg-och-en-ny-omgang.html#comment

Skrivet 2011-08-17 @ 11:25:13
Blogg- eller sajtadress: http://fotokobran.blogg.se/

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0