(30/6) Trailer - A Dangerous Method



Förra sommaren skrev jag ett inlägg om min favoritskådis, Viggo Mortensens nya film, "A Dangerous Method". För några dagar sedan fick jag äntligen se en trailer till filmen. =D Här är den:




Tyvärr verkar Viggo enligt den här trailern inte ha en lika stor roll som de tidigare har gett sken av. I flera år har jag följt framstegen med filmen och då är det lite av en omställning ifall de ändrar premisserna på det här viset. Viggo och regissören David Cronenberg ar ju ändå gjort två fantastiska filmer tidigare tillsammans med Viggo som huvudroll. Varför ändra på ett vinnande koncept? :) Men vem vet hur stor Viggos roll är? Jag kanske oroar mig helt i onödan. ^_^

"A Dangerous Method" verkar ju i alla fall väldigt lovande, eller vad tycker du? :) Kommentera gärna med dina åsikter nedan. Och vilka filmer ser du mest fram emot under 2011?

Det finns mer info om filmen och bilder i mitt förra inlägg om filmen, till exempel hur lika Viggo och Michael Fassbender är lika sina karaktärer Freud och Jung:

Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0