(28/8) You have my sword

Nu går första Sagan om Ringen på tv och jag sitter och tittar fast jag är dödstrött. Jag älskar ju filmen fast jag är rädd att jag har sett den för många gånger så att jag kan bli trött på den. Speciellt den första som jag såg många fler gånger än de andra två innan de andra kom ut. Och tv-versionen är ju alltid den korta versionen så det är ju egentligen heldumt att sitta och kolla på det här nu. Men det är svårt att sluta. Och Viggo är ju som vanligt helt fantastisk.

Här har vi trailern (och när du kollar på denna - försök att tänka att det är år 2001 och du har hört bara litegrann om en ny triologi som ska göras av böckerna "Sagan om Ringen" och tänker "gud, hur kommer DET att bli...?"):


Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

♥ Du får gärna kommentera inlägget här:


Ditt namn, sötnos?
Kom ihåg mig?
E-postadress? (den ser bara jag)

Blogg- eller sajtadress?

Din kommentar:

Tack så mycket! ♥♥♥
Trackback

LucyMoran

LucyMorans
"unika besökare"
(sedan 10 nov 2009):
free counters







RSS 2.0